Documente necesare în vederea obținerii Acordului Consiliului
de administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale
a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat:
1. hotărârea
consiliului local/consiliului judeţean prin care se propune schimbarea
destinaţiei unui imobil (construcţie şi/sau teren) sau a unei părţi din imobil;
2.
acordul
consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ sau al unităţii de
învăţământ care a preluat patrimoniul unei alte unităţi şcolare în urma
comasării/desfiinţării acesteia, cu excepţia unităţilor şcolare ale căror terenuri
şi clădiri au fost preluate de către autorităţile publice locale în urma
desfiinţării;
3. extras de
carte funciară sau extras din domeniul public al localităţii pe raza căreia se
află unitatea de învăţământ;
4. caracteristicile
tehnice ale imobilului - construcţii şi teren aferent, construcţii, teren (anul
în care a fost edificată construcţia, regim de înălţime, suprafaţă construită,
suprafaţă desfăşurată, suprafaţă totală de teren);
5.
plan de
situaţie şi plan de amplasament;
6.
fotografii
ale construcţiilor;
7. expertiza
tehnică a clădirii, în cazul în care se solicită schimbarea destinaţiei
clădirii, în vederea demolării;
8. memoriu
justificativ, detaliat, din care să reiasă necesitatea schimbării de
destinaţie.
Se
va avea în vedere: starea tehnică a clădirii - descriere; ce utilizare urmează
să primească clădirea/terenul pentru care se solicită schimbare de destinaţie;
cum se realizează accesul la unitatea de învăţământ în situaţia în care se
propune schimbarea destinaţiei unui spaţiu situat în incinta unităţii de învăţământ;
dacă sunt solicitări ale altor unităţi din sfera învăţământului pentru spaţiul
respectiv, perioada pentru care se solicită schimbare de destinaţie; dacă în
incintele respective se mai desfăşoară proces de învăţământ şi dacă nu, anul
din care nu se mai desfăşoară proces de învăţământ şi unde au fost mutaţi
elevii/preşcolarii care îşi desfăşurau activitatea în aceste spaţii; cum se
desfăşoară procesul de învăţământ la nivel local (numărul unităţilor de
învăţământ, efectivele şi grupele de copii/elevi care frecventează unităţile
şcolare); alte informaţii suplimentare în vederea susţinerii propunerii de
schimbare de destinaţie etc.
Se precizează dacă imobilul - construcţii a
beneficiat de fonduri de la bugetul de stat pentru edificare, reabilitare etc.
În vederea obținerii AVIZULUI CONFORM al ministrului educaţiei naţionale, autoritatea administraţiei
publice locale înaintează dosarul complet cu documentele specificate la art. 9 din O.M.E.N.C.S. nr.
5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a
avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor
şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile
necesare acordării acestuia.
Bază: O.M.E.N.C.S. nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de
elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a
instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi
condiţiile necesare acordării acestuia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu