LISTA
|
|
cu numărul
minimal de proceduri formalizate necesare
|
|
pentru
implementarea unitară a sistemului de
|
|
control intern
managerial la nivelul unităţii
|
|
de învăţământ
preuniversitar
|
|
PROCEDURI-CADRU
|
Existent/
Inexistent
|
1. Standardul 1 - Etică şi integritate
|
|
1.1. Procedură
operaţională PO - 01.01: Desemnare consilier de etică
|
|
1. Formular
F01-PO-01.01: Hotărârea C.A. privind desemnarea consilierului de etică;
|
|
2. Formular
F02-POO-01.01: Decizie numire a consilierului de etică;
|
|
3. Formular
F03-PO-01.01: Anexă fişă post cu atribuţiile consilierului de etică.
|
|
1.2. Procedură
operaţională PO-01.02: Elaborarea Codului de etică
|
|
1. Formular
F01-PO-01.02: Hotărârea C.A. privind numirea Comisiei de elaborare a Codului
de etică;
|
|
2. Formular
F02-PO-01.02: Decizie numire Comisie de elaborare a Codului de etică;
|
|
3. Formular
F03-PO-01.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea, comunicarea şi aplicarea
Codului de etică;
|
|
4. Formular
F04-PO-01.01: Decizie aplicare a Codului de etică.
|
|
1.3. Procedură
operaţională PO-01.03: Semnalarea neregularităţilor
|
|
1. Formular
F01-PO-01.03: Formular sesizare neregularităţi;
|
|
2. Formular
F02-PO-01.03: Registru neregularităţi.
|
|
1.4. Procedură
operaţională PO-01.04: Cercetare disciplinară
|
|
1. Formular
F01-PO-01.04: Hotărârea C.A. privind numirea Comisie de cercetare
disciplinară;
|
|
2. Formular
F02-PO-01.04: Decizie numire Comisie cercetare disciplinară;
|
|
3. Formular
F03-PO-01.04: Decizie convocare Comisie cercetare disciplinară;
|
|
4. Formular
F04-PO-01.04: Hotărârea C.A. privind aprobarea, aplicarea şi comunicarea
sancţiunii disciplinare;
|
|
5. Formular
F05-PO-01.04: Decizie comunicare sancţiune salariat;
|
|
6. Formular
F06-PO-01.04: Proces-verbal de audiere a salariatului;
|
|
7. Formular
F07-PO-01.04: Raport de cercetare disciplinară prealabilă.
|
|
1.5. Procedură
operaţională PO-01.05: Identificarea şi gestionarea abaterilor
|
|
1. Formular
F01-PO-01.05: Formular pentru identificarea abaterilor;
|
|
2. Formular F02-
PO-01.05: Registru gestionare abateri;
|
|
2. Standardul 2 - Atribuţii, funcţii, sarcini
|
|
2.1. Procedură
operaţională PO-02.01: Întocmirea, actualizarea şi aprobarea fişelor de post
|
|
1. Formular
F01-PO-02.01: Fişă post cadru didactic;
|
|
2. Formular
F02-PO-02.01: Fişă post cadru didactic auxiliar;
|
|
3. Formular
F03-PO-02.01: Fişă post personal nedidactic;
|
|
4. Formular
F04-PO-02.01: Fişă post director adjunct;
|
|
5. Formular
F05-PO-02.01: Hotărâre C.A. privind aprobarea fişelor de post;
|
|
6. Formular
F06-PO-02.01: Decizie privind aprobarea fişelor de post.
|
|
2.2. Procedură
operaţională PO-02.02: Identificarea şi monitorizarea funcţiilor sensibile
|
|
1. Formular
F01-PO-02.02: Chestionar identificare funcţii sensibile;
|
|
2. Formular
F02-PO-02.02: Tabel inventar funcţii sensibile.
|
|
2.3. Procedură
operaţională PO-02.03: Delegarea de atribuţii
|
|
Formular
F01-PO-97.02: Decizie director privind delegarea de atribuţii
|
|
3. Standardul 3 - Competenţa,
performanţa
|
|
3.1. Procedură
operaţională PO-03.01: Evaluarea performanţelor angajaţilor
|
|
1. Formular
F01-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării
calificativului anual pentru cadrele didactice;
|
|
2. Formular
F02-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării
calificativului anual pentru cadrele didactice auxiliare;
|
|
3. Formular
F03-PO-03.01: Fişă-cadru de auto(evaluare) în vederea acordării
calificativului anual pentru personalul nedidactic;
|
|
4. Formular
F05-PO-03.01: Hotărâre C.A. privind aprobarea fişelor-cadru de auto(evaluare)
în vederea acordării calificativului anual pentru personalul didactic
auxiliar şi nedidactic;
|
|
5. Formular
F06-PO-03.01: Decizie privind aprobarea fişelor-cadru de auto(evaluare) în
vederea acordării calificativului anual pentru personalul didactic auxiliar
şi nedidactic;
|
|
6. Formular
F07-PO-03.01: Calendarul activităţilor de evaluare.
|
|
3.2. Procedură
operaţională PO-03.02: Formarea continuă şi perfecţionarea personalului
angajat
|
|
1. Formular
F01-PO-03.02: Tabel cu personalul angajat care urmează să se
formeze/perfecţioneze;
|
|
2. Formular
F02-PO-03.02: Hotărâre C.A. privind aprobarea formării/perfecţionării
angajaţilor;
|
|
3. Formular
F03-PO-03.02: Decizie privind aprobarea formării/perfecţionării angajaţilor;
|
|
4. Formular
F04-PO-03.02: Calendarul activităţilor de formare/perfecţionare.
|
|
4. Standardul 4 - Structura organizatorică
|
|
4.1. Procedură
operaţională PO-04.01: Analizarea şi stabilirea structurii organizatorice
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea structurii organizatorice
(organigrama) a unităţii de învăţământ;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea organigramei unităţii de
învăţământ.
|
|
5. Standardul 5 - Obiective
|
|
5.1. Procedură
operaţională PO-05.01: Stabilirea obiectivelor unităţii de învăţământ
|
|
1. Formular
F01-PO-05.01: Hotărârea C.A. privind aprobarea obiectivelor unităţii de
învăţământ;
|
|
2. Formular
F02-PO-05.01: Decizie privind aprobarea obiectivelor unităţii de învăţământ;
|
|
3. Formular
F03-PO-05.01. Formular stabilire obiective specifice unităţii de învăţământ.
|
|
5.2. Procedură
operaţională PO-05.02: Stabilirea şi reevaluarea obiectivelor
|
|
1. Formular
F01-PO-05.02: Chestionar de analiză a obiectivelor stabilite;
|
|
2. Formular
F02-PO-05.02: Chestionar de stabilire a necesităţilor curente şi viitoare ale
unităţii de învăţământ şi ale pieţei deservite;
|
|
3. Formular
F03-PO-05.02: Fişă de stabilire a constatărilor relevante ale analizelor
efectuate de management;
|
|
4. Formular
F04-PO-05.02: Fişă de stabilire a resurselor necesare pentru îndeplinirea
obiectivelor;
|
|
5. Formular
F05-PO-05.02: Raport semestrial/anual privind starea învăţământului.
|
|
6. Standardul 6 - Planificarea
|
|
6.1. Procedură
operaţională PO-06.01: Planificarea resurselor în vederea atingerii
obiectivelor
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea PDI/PAS;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind aprobarea Planului managerial al
unităţii de învăţământ;
|
|
3. Formular
F03-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea PDI/PAS;
|
|
4. Formular
F04-PO-97.03: Decizie director privind aprobarea planurilor
manageriale/operaţionale ale unităţii de învăţământ;
|
|
5. Formular
F05-PO-06.01: PDI/PAS;
|
|
6. Formular
F06-PO-06.01: Plan managerial;
|
|
7. Formular
F07-PO-06.01: Plan operaţional.
|
|
6.2. Procedură
operaţională PO-06.02: Raportarea periodică a realizării activităţilor
asociate îndeplinirii obiectivelor stabilite în planurile manageriale
|
|
1. Formular
F01-PO-06.02: Model de raport de analiză;
|
|
2. Formular
F02-PO-06.02: Graficul şedinţelor de analiză;
|
|
3. Formular
F03-PO-06.02: Graficul şedinţelor C.A.;
|
|
4. Formular
F04-PO-06.02: Tematica şedinţelor C.A.;
|
|
5. Formular
F05-PO-06.02: Graficul şedinţelor C.P.;
|
|
6. Formular
F06-PO-06.02: Tematica şedinţelor C.P.
|
|
7. Standardul 7 - Monitorizarea performanţelor
|
|
7.1. Procedură
operaţională PO-07.01: Monitorizarea şi raportarea performanţelor
|
|
Formular
F01-PO-07.01: Model de raport monitorizare şi raportare performanţe
|
|
8. Standardul 8 - Managementul
riscului
|
|
8.1. Procedură
operaţională PO-08.01: Implementarea sistemului de control intern managerial
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. aprobare Comisie control intern managerial;
|
|
2. Formular
F01-PO-97.03: Decizie director numire Comisie control intern managerial;
|
|
3. Formular
F01-PO-08.01: Formular pentru stabilirea sarcinilor, responsabilităţilor şi
planificarea activităţii CCIM;
|
|
4. Formular F02-
PO-08.01: Formular de analiză a activităţilor vulnerabile.
|
|
8.2. Procedură
operaţională PO-08.02: Determinarea expunerii la risc
|
|
1. Formular
F01-PO-08.02: Formular de alertă la risc;
|
|
2. Formular
F02-PO-08.02: Scală de estimare a probabilităţii de materializare a
riscurilor;
|
|
3. Formular F03-
PO-08.02: Scală de estimare a impactului global al riscului;
|
|
4. Formular F04-
PO-08.02: Scală de evaluare a expunerii la riscuri;
|
|
5. Formular F05-
PO-08.02: Registrul riscurilor.
|
|
9. Standardul 9 - Proceduri
|
|
9.1. Comisia de
control intern/managerial (CCIM)
|
|
9.1.1. Procedură
operaţională PO-91.01: Desemnarea Comisiei de control intern managerial
|
|
1. Formular
F01-P0-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea CCIM;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.03: Decizie director privind constituirea CCIM.
|
|
9.1.2. Procedură
operaţională PO-91.02: Elaborarea şi codificarea procedurilor generale şi
operaţionale
|
|
1. Formular
F01-PO-91.02: Model procedură operaţională;
|
|
2. Formular
F02-PO-91.02: Model procedură operaţională.
|
|
9.2. Serviciul
Secretariat (SS)
|
|
9.2.1. Procedură
operaţională PO-92.01: Constituirea şi completarea dosarelor personale ale
angajaţilor
|
|
Formular
F01-PO-92.01: Registru evidenţă dosare personale angajaţi
|
|
9.2.2. Procedură
operaţională PO-92.02: Organizarea concursurilor de angajare
|
|
1. Formular
F01-PO-92.02: Cerere participare concurs;
|
|
2. Formular
F02-PO-92.02: Tabel cu documentele necesare participare concurs;
|
|
3. Formular
F03-PO-92.02: Model proces-verbal;
|
|
4. Formular F04-P0-97.02:
Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de concurs;
|
|
5. Formular
F05-PO-97.03: Decizie director privind constituirea comisiei de concurs;
|
|
6. Formular
F06-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind validarea rezultatelor concursului;
|
|
7. Formular
F07-PO-97.02: Decizie director privind angajarea personalului
didactic/didactic auxiliar/nedidactic;
|
|
8. Formular
F08-PO-92.02: Contract individual de muncă.
|
|
9.2.3. Procedură
operaţională PO-92.03: Programarea, modificarea şi efectuarea concediilor de
odihnă
|
|
1. Formular
F01-PO-92.03: Cerere efectuare concediu de odihnă;
|
|
2. Formular
F02-PO-92.03: Situaţia privind concediile de odihnă ale personalului angajat;
|
|
3. Formular
F03-PO-92.03: Solicitare rechemare din concediu.
|
|
9.2.4. Procedură
operaţională PO-92.04: Întocmirea registrului general al angajaţilor
|
|
Formular
F01-PO-92.04: Model registru evidenţă
|
|
9.2.5. Procedură
operaţională PO-92.05: Întocmire pontaj
|
|
Formular
F01-PO-92.05: Situaţie efectuare ore muncă
|
|
9.2.6. Procedură
operaţională PO-92.06: Întocmire state plată
|
|
Formular
F01-PO-92.06: Model stat de plată
|
|
9.2.7. Procedură
operaţională PO-92.07: Elaborarea şi aplicarea deciziilor
|
|
Formular
F01-PO-92.07: Model decizie
|
|
9.2.8. Procedură
operaţională PO-92.08: Emiterea adeverinţelor
|
|
1. Formular
F01-PO-92.08: Model adeverinţă elev;
|
|
2. Formular
F02-PO-92.08: Model adeverinţă salariat;
|
|
3. Formular
F03-PO-92.08: Registru evidenţă adeverinţe elevi;
|
|
4. Formular
F04-PO-92.08: Registru evidenţă adeverinţe angajaţi
|
|
9.2.9. Procedură
operaţională PO-92.09: Gestionarea actelor de studii şi a documentelor
şcolare
|
|
1. Formular
F01-PO-92.09: certificat de echivalare a examenului de capacitate, pentru
absolvenţii învăţământului de 8 ani, promoţiile de până în anul 1998
inclusiv, care doresc continuarea studiilor liceale - învăţământ
seral/frecvenţă redusă;
|
|
2. Formular
F02-PO-92.09: certificat de absolvire a şcolii de arte şi meserii, pentru
absolvenţii învăţământului special şi pentru absolvenţii Programului
educaţional tip „A doua şansă“;
|
|
3. Formular
F03-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 1;
|
|
4. Formular
F04-PO-92.09: certificat de absolvire a anului de completare;
|
|
5. Formular
F05-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 2;
|
|
6. Formular
F06-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 3;
|
|
7. Formular
F07-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 4;
|
|
8. Formular
F08-PO-92.09: certificat de calificare profesională nivel 5;
|
|
9. Formular
F09-PO-92.09: certificat de calificare profesională, pentru absolvenţii
învăţământului profesional;
|
|
10. Formular
F10-PO-92.09: certificat de absolvire a ciclului inferior al liceului;
|
|
11. Formular
F11-PO-92.09: certificat de absolvire a liceului;
|
|
12. Formular
F12-PO-92.09: diplomă de absolvire a liceului;
|
|
13. Formular
F13-PO-92.09: diplomă de bacalaureat;
|
|
14. Formular
F14-PO-92.09: diplomă de bacalaureat - secţia francofonă;
|
|
15. Formular
F15-PO-92.09: diplomă de merit, pentru absolvenţii care au promovat toate
clasele din intervalul IX-XII/XIII cu medii generale de minimum 9,50, iar la
examenul de bacalaureat au obţinut media 10;
|
|
16. Formular
F16-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică de comunicare orală în
limba română;
|
|
17. Formular
F17-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică de comunicare orală în
limba maternă;
|
|
18. Formular
F18-PO-92.09: certificat de competenţă lingvistică într-o limbă de circulaţie
internaţională;
|
|
19. Formular
F19-PO-92.09: certificat de competenţe digitale însoţit de suplimentul
descriptiv;
|
|
20. Formular
F20-PO-92.09: atestat de competenţe profesionale, pentru absolvenţii ciclului
superior al liceului - filiera teoretică şi vocaţională;
|
|
21. Formular
F21-PO-92.09: certificat de competenţe profesionale, pentru absolvenţii
şcolii postliceale/de maiştri;
|
|
22. Formular
F22-PO-92.09: atestat de competenţe lingvistice;
|
|
23. Formular
F23-PO-92.09: diplomă de absolvire a învăţământului gimnazial;
|
|
24. Formular
F24-PO-92.09: diplomă de merit;
|
|
25. Formular
F25-PO-92.09: atestat pentru predarea unei limbii străine în învăţământul
primar;
|
|
26. Formular
F26-PO-92.09: certificat de revalorizare a competenţelor profesionale;
|
|
27. Formular
F27-PO-92.09: certificat de absolvire a învăţământului obligatoriu de nivel
primar în programul „A doua şansă“;
|
|
28. Formular
F28-PO-92.09: atestat de pregătire psihopedagogică;
|
|
29. Formular
F29-PO-92.09: diplomă de absolvire a învăţământului gimnazial, începând cu
absolvenţii învăţământului gimnazial promoţia 2016;
|
|
30. Formular
F30-PO-92.09: registrul matricol;
|
|
31. Formular
F31-PO-92.09: catalogul clasei;
|
|
32. Formular
F32-PO-92.09: cataloagele pentru examenele de finalizare a studiilor;
|
|
33. Formular
F33-PO-92.09: cataloagele pentru examenele de corigenţe şi diferenţe;
|
|
34. Formular
F34-PO-92.09: portofoliul educaţional al elevului;
|
|
35. Formular
F35-PO-92.09: suplimentul descriptiv;
|
|
36. Formular
F35-PO-92.09: foaia matricolă;
|
|
37. Formular
F37-PO-92.09: adeverinţa de studii/adeverinţa de absolvire;
|
|
38. Formular
F38-PO-92.09: registrul unic de evidenţă a formularelor actelor de studii.
|
|
9.3. Serviciul
Contabilitate (SC)
|
|
9.3.1. Procedură
operaţională PO-93.01: Întocmirea bugetului
|
|
9.3.2. Procedură
operaţională PO-93.02: Întocmire ALOP
|
|
9.3.3. Procedură
operaţională PO-93.03: Întocmirea Registrului Cartea mare
|
|
Formular
F01-PO-92.03: Model Cartea mare
|
|
9.3.4. Procedură
operaţională PO-93.04: Întocmirea Registrului jurnal
|
|
Formular
F01-PO-93.04: Model Registru jurnal
|
|
9.3.5. Procedură
operaţională PO-93.05: Înregistrarea în contabilitate
|
|
Formular
F01-PO-93.05: Notă recepţie şi constatare de diferenţe
|
|
9.3.6. Procedură
operaţională PO-93.06: Control financiar preventiv propriu
|
|
Formular
F01-PO-93.06: Registru Viză CFP
|
|
9.3.7. Procedură
operaţională PO-93.07: Achiziţii publice
|
|
1. Formular
F01-PO-02.07: Programul anual al achiziţiilor publice;
|
|
2. Formular
F02-PO-02.07: Lista privind achiziţiile directe.
|
|
9.4. Serviciul
Administrativ (SA)
|
|
9.4.1. Procedură
operaţională PO-94.01: Gestionarea materialelor igienizare
|
|
1. Formular
F01-PO-94.01: Inventar materiale igienizare;
|
|
2. Formular
F02-PO-94.01: Registru evidenţă materiale igienizare;
|
|
3. Formular
F03-PO-94.01: Proces-verbal predare-primire materiale igienizare;
|
|
4. Formular
F04-PO-94.01: Notă intrare recepţie (NIR);
|
|
5. Formular
F05-PO-94.01: Cerere achiziţie materiale igienizare;
|
|
6. Formular
F06-PO-94.01: Cerere scoatere materiale igienizare din magazie.
|
|
9.4.2. Procedură
operaţională PO-94.02: Utilizare autoturism/microbuz şcolar
|
|
1. Formular
F01-PO-94.02: Inventar combustibil;
|
|
2. Formular
F02-PO-94.02: Registru evidenţă combustibil;
|
|
3. Formular F03-PO-94.02:
Registru evidenţă componente auto;
|
|
4. Formular
F04-PO-94.02: Proces-verbal predare-primire combustibil;
|
|
5. Formular
F05-PO-94.02: Proces-verbal predare-primire componente auto
|
|
6. Formular
F06-PO-94.02: Notă intrare recepţie (NIR);
|
|
7. Formular
F07-PO-94.02: Cerere achiziţie combustibil;
|
|
8. Formular
F08-PO-94.02: Cerere achiziţie componente auto;
|
|
9. Formular
F09-PO-94.02: Cerere scoatere componente auto din magazie.
|
|
9.4.3. Procedură
operaţională PO-94.03: Utilizare foi parcurs şi foi de activităţi zilnice
(FAZ)
|
|
1. Formular
F01-PO-94.03: Foaie de parcurs;
|
|
2. Formular
F02-PO-94.03: Foaie de activitate zilnică
|
|
9.4.4. Procedură
operaţională PO-94.04: Gestionarea patrimoniului unităţii de învăţământ
|
|
1. Formular
F01-PO-94.04: Registru evidenţă patrimoniu;
|
|
2. Formular
F02-PO-94.04: Inventar patrimoniu;
|
|
3. Formular
F03-PO-94.04: Proces-verbal inventar patrimoniu;
|
|
4. Formular
F04-PO-94.04: Etichetă inventar obiecte patrimoniu;
|
|
5. Formular
F05-PO-94.04: Proces-verbal scoatere inventar patrimoniu;
|
|
6. Formular
F06-PO-94.04: Proces-verbal casare.
|
|
9.4.5. Procedură
operaţională PO-94.05: Gestionarea deşeurilor
|
|
Formular
F01-PO-94.05: Registru evidenţă deşeuri
|
|
9.5. Biblioteca
|
|
9.5.1. Procedură
operaţională PO-95.01: Gestionarea fondului de carte
|
|
1. Formular
F01-PO-95.01: Inventar fond de carte;
|
|
2. Formular
F02-PO-95.01: Registru evidenţă fond de carte;
|
|
3. Formular
F03-PO-95.01: Proces-verbal predare-primire cărţi;
|
|
4. Formular
F04-PO-95.01: Notă intrare recepţie (NIR);
|
|
5. Formular
F05-PO-95.01: Cerere achiziţie fond de carte;
|
|
6. Formular
F06-PO-95.01: Cerere scoatere spre casare.
|
|
9.5.2. Procedură
operaţională PO-95.02: Utilizarea fondului de carte
|
|
1. Formular
F01-PO-95.02: Fişă abonat;
|
|
2. Formular
F02-PO-95.02: Registru evidenţă abonaţi.
|
|
9.6. Consiliul
profesoral
|
|
9.6.1. Procedură
operaţională PO-96.01: Organizarea şi funcţionarea Consiliului profesoral
(CP)
|
|
1. Formular
F01-PO-96.01: Registru şedinţe CP;
|
|
2. Formular
F05-PO-96.01: Graficul şedinţelor CP.;
|
|
3. Formular
F06-PO-96.01: Tematica şedinţelor CP;
|
|
4. Formular
F02-PO-96.01: Anexă registru şedinţe CP;
|
|
5. Formular
F04-PO-96.01: Model proces-verbal şedinţă CP.
|
|
9.6.2. Procedură
operaţională PO-96.02: Desemnarea membrilor Consiliului de administraţie
|
|
9.6.3. Procedură
operaţională PO-96.03: Organizarea şi funcţionarea comisiilor
metodice/catedrelor/consiliilor
|
|
9.6.4. Procedură
operaţională PO-96.04: Alegerea curriculumului la decizia şcolii (CDS)
|
|
1. Formular
F01-PO-96.04: Fişă opţiune;
|
|
2. Formular
F02-PO-96.04: Ofertă de curs opţional pentru aprobare;
|
|
3. Formular
F03-PO-96.04: Fişă avizare a proiectului de programă pentru opţional;
|
|
4. Formular
F04-PO-96.04: Chestionar privind ofertă de cursuri opţionale.
|
|
9.6.5. Procedură
operaţională PO-96.05: Prevenirea şi combaterea violenţei
|
|
9.6.6. Procedură
operaţională PO-96.06: Prevenirea şi reducerea abandonului şcolar
|
|
9.6.7. Procedură
operaţională PO-96.07: Stabilirea şi acordarea burselor
|
|
Formular
F01-PO-96.07: Fişă cerere bursă.
|
|
9.6.8. Procedură
operaţională PO-96.08: Evaluarea şi urmărirea progresului şcolar
|
|
1. Formular
F01-PO-96.08: Catalog şcolar;
|
|
2. Formular
F02-PO-96.08: Registru procese-verbale al Comisiei de notare ritmică;
|
|
3. Formular
F03-PO-96.08: Model test de evaluare;
|
|
4. Formular
F04-PO-96.08: Fişă înregistrare progres elevi;
|
|
5. Formular
F05-PO-96.04: Portofoliul educaţional.
|
|
9.6.9. Procedură
operaţională PO-96.09: Organizarea şi desfăşurarea examenelor de corigenţă
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de examen;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.03: Decizie privind constituirea comisiei de examen;
|
|
3. Formular
F03-PO-96.09: Catalog examen.
|
|
9.6.10. Procedură
operaţională PO-96.10: Organizarea şi desfăşurarea examenelor de diferenţă
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind constituirea comisiei de examen;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.03: Decizie privind constituirea comisiei de examen;
|
|
3. Formular
F03-PO-96.10: Catalog examen.
|
|
9.6.11. Procedură
operaţională PO-96.11: Comportamentul şi ţinuta elevilor
|
|
9.6.12. Procedură
operaţională PO-96.12: Sancţionarea elevilor
|
|
9.6.13. Procedură
operaţională PO-96.13: Organizarea şi acordarea primului ajutor în caz de
accident
|
|
9.6.14. Procedură
operaţională PO-96.14: Organizarea şi desfăşurarea evacuării în caz de
incendiu
|
|
Formular
F01-PO-96.14: Schemă de evacuare instituţie
|
|
9.6.15. Procedură
operaţională PO-96.15: Instruirea privind protecţia muncii
|
|
Formular
F01-PO-96.15: Carnet pentru instruirea privind protecţia muncii.
|
|
9.6.16. Procedură
operaţională PO-96.16: Elaborarea planificărilor
|
|
Formular
F01-PO-96.16: Model planificare
|
|
9.6.17. Procedură
operaţională PO-06.17: Consemnarea notelor şi absenţelor în catalog
|
|
Formular
F01-PO-06.17: Instrucţiuni de completare.
|
|
9.6.18. Procedură
operaţională PO-06.18: Efectuarea asistenţelor la clasă
|
|
Formular
F01-PO-06.18: Fişă asistenţă
|
|
9.7. Consiliul de
administraţie
|
|
9.7.1. Procedură
operaţională PO-97.01: Organizarea şi funcţionarea Consiliului de
administraţie (C.A.)
|
|
1. Formular
F01-PO-97.01: Registru şedinţe C.A.;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.01: Anexă registru şedinţe C.A.;
|
|
3. Formular
F03-PO-97.01: Graficul şedinţelor C.A.;
|
|
4. Formular
F04-PO-97.01: Tematica şedinţelor C.A.;
|
|
5. Formular
F04-PO-97.01: Model proces-verbal şedinţă C.A.
|
|
9.7.2. Procedură
operaţională PO-97.02: Emiterea hotărârilor Consiliului de administraţie
|
|
Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A.
|
|
9.7.3. Procedură
operaţională PO-97.03: Punerea în aplicare a hotărârilor Consiliului de
administraţie
|
|
Formular
F01-PO-97.03: Decizie director
|
|
9.7.4. Procedură
operaţională PO-07.04: Sancţionarea disciplinară
|
|
Formular
F01-PO-97.03: Decizie director comunicare sancţiune
|
|
10. Standardul 10
- Supravegherea
|
|
10.1. Procedură
operaţională PO-10.01: Supravegherea desfăşurării activităţilor din unitatea
de învăţământ
|
|
Formular F01-PO-10.01:
Raport monitorizare desfăşurare activităţi
|
|
11. Standardul 11
- Continuitatea activităţii
|
|
11.1. Procedură
operaţională PO-11.01: Asigurarea continuităţii activităţilor desfăşurate în
unitatea de învăţământ
|
|
Formular
F01-PO-11.01: Plan de asigurare a continuităţii activităţilor desfăşurate în
unitatea de învăţământ
|
|
12. Standardul 12 - Informarea
şi comunicarea
|
|
12.1. Procedură
operaţională PO-12.01: Realizarea circuitului informaţiilor
|
|
1. Formular
F01-PO-12.01: Inventar documente;
|
|
2. Formular
F02-PO-12.02: Inventar fluxuri de informaţii;
|
|
3. Formular
F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului informaţiilor şi
documentelor;
|
|
4. Formular
F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului informaţiilor.
|
|
12.2. Procedură
operaţională PO-12.02: Comunicarea inter şi intrainstituţională
|
|
1. Formular
F01-PO-12.01: Inventar documente;
|
|
2. Formular
F02-PO-12.01: Inventar fluxuri de informaţii;
|
|
3. Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării
interinstituţionale;
|
|
4. Formular
F02-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării
interinstituţionale;
|
|
5. Formular
F03-PO-07.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării
intrainstituţionale;
|
|
6. Formular
F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării
intrainstituţionale.
|
|
12.3. Procedură
operaţională PO-12.03: Corespondenţa inter şi intrainstituţională
|
|
1. Formular
F01-PO-12.01: Inventar documente;
|
|
2. Formular
F01-PO-12.03: Registrul intrări-ieşiri;
|
|
3. Formular
F01-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării
interinstituţionale;
|
|
4. Formular
F02-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării
interinstituţionale;
|
|
5. Formular
F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului comunicării
intrainstituţionale;
|
|
6. Formular
F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului comunicării
intrainstituţionale.
|
|
13. Standardul 13 -
Gestionarea documentelor
|
|
13.1. Procedură
operaţională PO-13.01: Realizarea circuitului documentelor
|
|
1. Formular
F01-PO-13.01: Inventar documente;
|
|
2. Formular
F02-PO-13.02: Inventar fluxuri de documente;
|
|
3. Formular
F03-PO-97.02: Hotărâre C.A. privind realizarea circuitului informaţiilor şi
documentelor;
|
|
4. Formular
F04-PO-97.03: Decizie privind realizarea circuitului informaţiilor şi
documentelor.
|
|
13.2. Procedură
operaţională PO-13.02: Arhivarea documentelor
|
|
1. Formular
F01-PO-13.01: Inventar documente;
|
|
2. Formular
F01-PO-13.04: Nomenclator arhivistic;
|
|
3. Formular
F02-PO-13.04: Proces-verbal predare-primire documente;
|
|
4. Formular
F03-PO-13.04: Registru de evidenţă a intrărilor-ieşirilor unităţilor
arhivistice;
|
|
5. Formular
F04-PO-13.04: Proces-verbal al Comisiei de selecţie;
|
|
6. Formular
F05-PO-13.04: Proces-verbal de predare-preluare;
|
|
7. Formular
F06-PO-13.04: Registru de depozit;
|
|
8. Formular
F07-PO-13.04: Fişă de control;
|
|
9. Formular
F08-PO-13.04: Cerere acces arhivă;
|
|
10. Formular
F09-PO-13.04: Cerere solicitare cutii/documente depozit;
|
|
11. Formular
F10-PO-13.04: Lista termenelor după care pot fi date în cercetare documentele
privind interesele naţionale, drepturile şi libertăţile cetăţenilor
|
|
13.3. Procedură
operaţională PO-13.03: Realizarea activităţilor de inventariere
|
|
1. Formular
F01-PO-97.02: Hotărârea C.A. privind constituirea comisiei de inventariere;
|
|
2. Formular
F02-PO-97.03: Decizia privind constituirea comisiei de inventariere;
|
|
3. Formular F01-PO-13.03:
Proces-verbal de întrunire comisie de inventariere;
|
|
4. Formular
F01-PO-13.03: Proces-verbal de inventariere şi a listelor de inventar;
|
|
14. Standardul 14 - Raportarea contabilă şi financiară
|
|
1. Procedură
operaţională PO-93.01: Întocmirea bugetului
|
|
2. Procedură
operaţională PO-93.02: Întocmire ALOP
|
|
3. Procedură
operaţională PO-93.03: Întocmirea Registrului Cartea mare
|
|
Formular
F01-PO-92.03: Model Cartea mare
|
|
4. Procedură
operaţională PO-93.04: Întocmirea Registrului jurnal
|
|
Formular
F01-PO-93.04: Model Registru jurnal
|
|
5. Procedură
operaţională PO-93.05: Înregistrarea în contabilitate
|
|
Formular
F01-PO-93.05: Notă recepţie şi constatare de diferenţe
|
|
6. Procedură
operaţională PO-93.06: Control financiar preventiv propriu
|
|
Formular
F01-PO-93.06: Registru viză CFP
|
|
7. Procedură
operaţională PO-93.07: Achiziţii publice
|
|
1. Formular
F01-PO-02.07: Programul anual al achiziţiilor publice;
|
|
2. Formular
F02-PO-02.07: Lista privind achiziţiile directe.
|
|
8. Procedură
operaţională PO-14.01: Raportarea contabilă şi financiară
|
|
Formular
F01-PO-14.01: Model raportare.
|
|
9. Procedură
operaţională PO-14.02: Utilizarea resurselor în activităţile desfăşurate în
unitatea de învăţământ
|
|
1. Formular
F01-PO-14.02: Listă resurse materiale;
|
|
2. Formular
F01-PO-14.02: Tabel alocaţii bugetare pe activităţi.
|
|
15. Standardul 15 - Evaluarea sistemului de control intern/managerial
|
|
15.1. Procedură
operaţională PO-15.01: Realizarea verificării şi evaluării controlului intern
managerial
|
|
1. Formular
F01-PO-15.01: Chestionare de autoevaluare a stadiului de implementare a
standardelor de control intern/managerial;
|
|
2. Formular
F02-PO-15.01: Situaţie centralizată a modului de implementare a sistemului de
control managerial/intern (SCIM);
|
|
3. Formular
F03-PO-15.01: Raport asupra sistemului de control managerial/intern.
|
|
15.2. Procedură
operaţională PO-15.02: Dezvoltarea şi implementarea strategiilor de control
intern managerial la nivelul unităţii de învăţământ
|
luni, 5 februarie 2018
Lista cu numărul minimal al procedurilor pentru implementarea SCIM in unități școlare
miercuri, 31 ianuarie 2018
Am înființat special această pagină (https://juridicisjmen.blogspot.ro ) cu scopul promovării profesiei de consilier juridic, in special a activității depuse de consilierii juridici din invatamantul preuniversitar.
Sperăm să vă fim de folos!
sâmbătă, 27 ianuarie 2018
Profesia de consilier juridic este cea mai frumoasă profesie din lume
Între respectul legalității și presiunea șefului: consilierul juridic
București,
CCIR Business Center, Amfiteatrul Albastru, Mezanin
Luni, 25
mai 2015, ora 20:00
Invitați
Consilier juridic Mirela Dragu, RAAPPS
Consilier juridic Lucian Florescu, Secretar
General CCJ București
Consilier juridic Florin Roșu, SMART
Moderator
Dr. Andrei Săvescu, coord.
JURIDICE.ro
Tematica
– Presiunea exercitată de șef asupra
consilierului juridic pentru a îndeplini sau a nu îndeplini o anumită acțiune,
poate fi interpretată ca o constrângere morală în înțelesul art. 25 Cod penal?
(art. 25: “Nu
este imputabilă fapta prevăzută de legea penală săvârşită din cauza unei
constrângeri morale, exercitată prin ameninţare cu un pericol grav pentru
persoana făptuitorului ori a altuia şi care nu putea fi înlăturat în alt mod.“)
– Care este sfera de aplicare a art. 254 alin. (2) din Codul muncii? (art. 254 alin. (2): “Salariaţii nu răspund de pagubele provocate de forţa majoră sau de alte cauze neprevăzute şi care nu puteau fi înlăturate şi nici de pagubele care se încadrează în riscul normal al serviciului.“)
– Care este răspunderea consilierului juridic în cazul unui act complex, emanat de la o persoană juridică, purtând semnătura reprezentantului legal, dar și ai șefilor departamentelor/direcțiilor de specialitate (contabilitate, economic etc.), inclusiv a consilierului juridic atunci când se descoperă că actul conține o neregularitate care nu este însă, de natură juridică?
– Poate conducătorul instituției să semneze un contract fără semnătura consilierului juridic? Recomandarea semnării contractului cu obiecțiuni este o soluție pe care consilierul juridic o poate recomanda conducătorului unității?
– Este oportun/necesar ca refuzul consilierului juridic de a contrasemna să fie motivat în scris/să fie rezultatul unei corespondențe scrise?
– Consilierul juridic între dispozițiile instanței și dispozițiile șefului
– Răspunderea consilierului juridic față de hotărârea pronunțată de instanță.
– Care este sfera de aplicare a art. 254 alin. (2) din Codul muncii? (art. 254 alin. (2): “Salariaţii nu răspund de pagubele provocate de forţa majoră sau de alte cauze neprevăzute şi care nu puteau fi înlăturate şi nici de pagubele care se încadrează în riscul normal al serviciului.“)
– Care este răspunderea consilierului juridic în cazul unui act complex, emanat de la o persoană juridică, purtând semnătura reprezentantului legal, dar și ai șefilor departamentelor/direcțiilor de specialitate (contabilitate, economic etc.), inclusiv a consilierului juridic atunci când se descoperă că actul conține o neregularitate care nu este însă, de natură juridică?
– Poate conducătorul instituției să semneze un contract fără semnătura consilierului juridic? Recomandarea semnării contractului cu obiecțiuni este o soluție pe care consilierul juridic o poate recomanda conducătorului unității?
– Este oportun/necesar ca refuzul consilierului juridic de a contrasemna să fie motivat în scris/să fie rezultatul unei corespondențe scrise?
– Consilierul juridic între dispozițiile instanței și dispozițiile șefului
– Răspunderea consilierului juridic față de hotărârea pronunțată de instanță.
Raportul consilierilor juridici privind starea justitiei
22 octombrie 2009 | JURIDICE.ro
·
Acest document a fost înaintat de
Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din România comisiei juridice a
Senatului.
Studii de caz
miercuri, 24 ianuarie 2018
Mobilitatea personalului didactic de predare
Mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2018-2019
UPDATE: În Monitorul Oficial nr. 52 din 18 ianuarie 2018 a aparut ORDINUL nr. 3.017 din 8 ianuarie 2018 pentru modificarea şi completarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2018-2019, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 5.485/2017
EMITENT: Ministerul Educaţiei Naţionale
În Monitorul Oficial României nr. 926 din 24 noiembrie 2017 a fost publicat Ordinul nr. 5485 din 13 noiembrie 2017, având ca emitent Ministerul Educaţiei Naţionale. Ordinul a intrat în vigoare la data publicării și aprobă Metodologia-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2018-2019, prevăzută în anexă, parte integrantă la ordin.
Anexa la ordin a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 926 bis și se poate achiziţiona de la Centrul pentru relaţii cu publicul al Regiei Autonome „Monitorul Oficial“, Bucureşti, şos. Panduri nr. 1.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
https://www.juridice.ro/729962/iccj-ril-admis-prestarea-activitatii-de-reprezentare-juridica-de-catre-consilierii-juridici.html
-
ORDINUL NR. 5.530 DIN 5 OCTOMBRIE 2011 PRIVIND APROBAREA REGULAMENTULUI-CADRU DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A INSPECTORATELOR ŞCO...
-
1. Siguranţa în mediul şcolar în LEGEA nr. 198 din 4 iulie 2023 a învăţământului preuniversitar Siguranţa în mediul şcolar a reprezentat u...
-
Asigurarea siguranţei în unităţile de învăţământ preuniversitar Articolul 63 (1) Siguranţa în unităţile de învăţământ se realizează sub co...